ISO 9001 sistemos diegimas

Kokybės vadybos sistemos (ISO 9001) įdiegimas yra strateginis organizacijos sprendimas, kuris gali pagerinti jos bendrąjį veiksmingumą ir sukurti tvirtą pagrindą tvarios plėtros iniciatyvoms.

Organizacija, įgyvendinanti kokybės vadybos sistemą pagal šį tarptautinį standartą, gali tikėtis tokios naudos:

  1. Gebėjimo nuolat tiekti produktus ir paslaugas, atitinkančius klientų ir taikytinų įstatymų bei jų įgyvendinamųjų teisės aktų reikalavimus.
  2. Daugiau atsirandančių galimybių padidinti klientų pasitenkinimą.
  3. Atsižvelgimo į rizikas ir galimybes, susijusias su jos kontekstu ir tikslais.
  4. Gebėjimo pademonstruoti atitiktį nustatytiems kokybės vadybos sistemos reikalavimams.

Kokybės vadybos principai yra:

  • Orientavimasis į klientą,
  • Lyderystė,
  • Žmonių požiūris,
  • Procesinis požiūris,
  • Gerinimas,
  • Faktais pagrįstų sprendimų priėmimas,
  • Santykių vadyba.

Diegimo etapai:

  1. Esamos situacijos analizė,
  2. Procesų identifikavimas,
  3. Dokumentų parengimas,
  4. Diegimas įmonėje,
  5. Vidaus audito atlikimas,
  6. Koreguojančių priemonių įgyvendinimas,
  7. Sertifikavimo organizacijos pasirinkimas ir vadybos sistemos sertifikavimas,
  8. Palaikymas sertifikavimo audite.

Jei norėtumėte, kad jūsų įmonėje atliktume ISO 9001 diegimą – susisiekite su mumis.